CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

iNi CeRiTa TeNtaNg WaNa DaN KoNcO2nYa..

Seorang pemegang pen merah dan pen marker yang suka menulis pada waktu lapang [tp sekarang dah lama tak tulis..beku..], suka fotografi, peminat sukan bola sepak [Gunners] dan badminton [Latuk LCW] juga sukakan kartun Spongebob Square Pants (Kiut sungguh makhluk kuning tu), Dragon Ball & One Piece.. Err.. Juga peminat no1 meow2.. makhluk ni lagi comel dari Encik Spongebob.. Tp Prince Arthur lagi hensem dari mereka semua..hehe.. =) Jom.. berkenalan dengan dunia saya yang serba sederhana ni..


Saturday, October 3, 2009

Novel PTS : DOA UNTUK AKU



Aku baru je abis baca buku ni..
Menarik.. Best.. Lawak giler..
Macam lawak Stephen Chow..Klass,..
Asyik gelak sorang2..
Bukan cerita cinta..
Tapi mengisahkan seorang remaja yang
berusaha menyempurnakan misi mencari 40 doa..
Ceritanya santai.. Mcm bodoh2 sikit..
Tapi berinformasi.. Dan Islamik..
Dalam lawak ada islamik..
menarik kan!!

  • 4 bintang!

2 comments:

MDM FARAH FAIZURA said...

Terima kasih atas ulasan. Sangat menghargainya. Tahniah juga dengan kelahiran novel saudari. Maaf terlewat singgah (blog saya itu sangat jaran saya kunjungi. Maafkan saya. :)

WanaAmani said...

Terima kasih kerna menjenguk blog sy..=) kwn2 saya mesti jeles kalau saya beritau en bahrudin komen di blog saya..=) sy dan kwn2 amat meminati karya2 saudara..skrg tgh mmbc KITA HANYA DI SEBERANG JALAN. smg saudara terus menghasilkn karya2 yg bermutu..salam..