CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

iNi CeRiTa TeNtaNg WaNa DaN KoNcO2nYa..

Seorang pemegang pen merah dan pen marker yang suka menulis pada waktu lapang [tp sekarang dah lama tak tulis..beku..], suka fotografi, peminat sukan bola sepak [Gunners] dan badminton [Latuk LCW] juga sukakan kartun Spongebob Square Pants (Kiut sungguh makhluk kuning tu), Dragon Ball & One Piece.. Err.. Juga peminat no1 meow2.. makhluk ni lagi comel dari Encik Spongebob.. Tp Prince Arthur lagi hensem dari mereka semua..hehe.. =) Jom.. berkenalan dengan dunia saya yang serba sederhana ni..


Friday, October 2, 2009

Wana yg crazy dgn Meow-Meow


BIODATA:
Nama Dlm IC : Stoking Tome 
(sbb kaki dia mcm pakai stoking putih)

Nickname: Stoking, Tome, Bucuk
Tempat Tido: Atas Katil Aku..


Ini kucing yang paling aku sayang..
Sebab dia paling suka bermanja ngan aku..
Ye la..Dah diajar dr kecik.. 
Sebelum tido dia mesti cari aku..
Mesti nak tido atas katil ngan aku..
Biasanya bangun tido pun sama2..
Aku bgn smbahyang subuh, dia pun bangun..

Manja sungguh..mana tak sayang..


 



NI PULAK MAK STOKING..
nama dia MUK..
nama dlm IC : Gemuk
Muk ada 4 ekor anak..
Stoking, Tam, Oren n Sam
Tapi Muk dah tak ada..
Dah hilang..tak balik2..
tak tau ke mana..kena culik agaknya..
dah la masa hilang tu tgh bunting..
dia kan comel..huhu..
 
 

NI PULAK ANAK2 TAM..
cucu MUK..
4 ekor semuanya..
sekor mati kena makan bapak..
mati kena gigit depan mata aku.,.
mmg sadis..trauma sekejap aku..
nama anak2 TAM,
Putih, Cicak, Oren Jr..
Ni gmbr ms diorang kecik..

 

No comments: